luni, 17 martie 2014

Cantece de trecut puntea




Lansare de carte


Ovidiu Mihailescu


Forte Life, Constanta


22 martie 2014



1972368_10201738364434045_521023352_n

   Cunoscutul interpret de muzica folk, Ovidiu Mihăilescu revine la Constanţa pentru a lansa un volum de poeme, intitulat Cântece de trecut puntea. Cu prilejul lansării, artistul va susţine şi un concert inedit, pentru cei prezenţi la eveniment. Sunteti asteptati sambata, 22 martie, de la ora 19.00, in Forte Life.
   “De cand n-am mai fost la Constanta am scos o carte de poeme, am scos un nou CD si am schimbat cate ceva in felul meu de a fi si a canta! Asa ca oameni buni va astept cu mare drag sa trecem impreuna o punte de cantec si poezie, sa vorbim despre viata noastra si sa ne bucuram impreuna de o seara de folk. Eu voi fi acolo! Va astept!”, spune Ovidiu Mihăilescu.
***evenimente-constanta.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu