vineri, 21 februarie 2014

Regasire...



Jurnal american (V)


Golden State - Orasul Ingerilor





Spre varf de munte, in Forest Lawn Memorial Park din Glandale, se inalta zvelt, 
o biserica...




Nu este una obisnuita...


La intrare, cele doua intranduri de-a stanga si de-a drepata gazduiesc un mini muzeu...








O zi frumoasa cu cerul complet senin; 
poate un pic prea calda...spre 30 de grade...




Numai buna de plimbare si reculegere...la memorial...









Sau in fata placutelor cu numelor celor "adormiti"...


Crestini din toata lumea...







   Ne-am adus omagiul unui om care a facut mult bine la viata lui. Inclusiv surioarei mele si familiei ei. Agop, armean de origine, s-a nascut la Bucuresti in 1922. S-a casatorit cu Betty, o romanca cu origini maghiare; apoi au emigrat (la inceputul anilor '70), mai intai in Liban si-apoi in State...A plecat dintre noi pe 15 februarie, la o luna dupa ce implinise varsta de 92 de ani.


Nu departe de locul in care ne-am luat ramas bun de la Agop...





...m-am reintalnit cu taicutul meu...


Sunt convins ca ma va ajuta si ocroti in continuare si de-acolo, de Sus, 
de unde se afla acum...
Eu asa CRED ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu