joi, 5 decembrie 2013

Despre Nenea Iancu




Libraria Humanitas


Amintiri despre Caragiale


Cismigiu, Bucuresti


7 decembrie 2013 






   Sâmbătă, 7 decembrie, la ora 17.00, Librăria Humanitas de la Cişmigiu găzduieşte o întâlnire cu Ştefan Cazimir, Dan C. Mihăilescu şi Lidia Bodea dedicată antologiei Amintiri despre Caragiale, volum ce reuneşte cele mai importante mărturii despre Caragiale relatate de contemporani.

"Când l-am cunoscut pe Caragiale, mi-a spus:
— Ţara românească are doi scriitori: pe mine şi pe tine.
M-am uitat la spate să văd de cine era vorba şi, fiindcă n-am văzut pe nimeni, am luat asupra mea măgulitoarea apreciere. Mai târziu am aflat că maestrul se adresa aşa
mai tuturor confraţilor. Lui Radu D. Rosetti i-a spus:
— Il n’y a que moi et toi, et surtout moi!"
(Victor Eftimiu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu