miercuri, 4 decembrie 2013

Asa cum a fost




Romania de-altadata


Calatorind prin tara mea (V)


Bucegi


septembrie 1953


Colectii si Colectionari





Un aspect de abrupt in Valea Jepilor. 9 septembrie 1953.


O privire spre Busteni prin Valea Jepilor, de pe brana Caraimanului.
9 septembrie 1953.


Bustenii si Garbova vazuti de pe Jepii Mari, in dreptul Vaii Jepilor.
9 septembrie 1953.


Creasta Jepilor Mici vazuta de pe brana Caraimanului.
9 septembrie 1953.


Valea Prahovei vazuta dela Crucea de pe Caraiman. 
9 septembrie 1953.


Claile Caraimanului. In fund(al) - Garbova. Jos - Bustenii.
9 septembrie 1953.


Vedere spre Valea Prahovei si spre Postavarul de pe drumul spre Piatra Arsa.
9 septembrie 1953.


Sinaia si masivul Garbova vazute de pe drumul spre Piatra Arsa.
9 septembrie 1953.


Coltul Malinului (Costila) vazut din Poiana Vaii Cerbului.
11 septembrie 1953.


Valea Cerbului vazuta de pe serpentinele ce duc spre Vf. Omul.
9 septembrie 1953.


Postavarul vazut de pe drumul Pichetul Rosu - Malaesti.
11 septembrie 1953.

Toate fotografiile sunt developate la Foto Bilinski, Calea Victoriei, 38, Bucuresti.

***Fotografiile de mai sus fac parte dintr-un lot (de cateva sute) primit zilele trecute si ilustreaza viata mai multor familii pe o perioada de zeci de ani. Pentru ca sunt atat de numeroase si-mi este aproape imposibil sa realizez o istorie corecta si cat de cat coerenta, am decis sa realizez mai multe episoade, pe teme, perioade...dupa cum imi va dicta inspiratia.
  La final, am sa fac o lista cu postarile care "incheaga" istoria sus pomenita...pentru eventualii doritori...
  Primul episod a fost publicat pe 26 noiembrie 2013. - Diham
 Al doilea pe 27 noiembrie 2013 - Litoral
Al treilea pe 1 decembrie 2013 - Muntii Leaota
Al patrulea pe 2 decembrie 2013 - Piatra Craiului.


***Am respectat intocmai inscriptionarile fotografiilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu