joi, 21 noiembrie 2013

Asa cum a fost




Romania de-altadata


Inscrisuri de toate felurile (XXII)


Colectii si Colectionari








In urma celei mai recente "expeditii" la targul de vechituri, m-am trezit ca mi s-a pus in brate un maldar cu tot felul de "inscrisuri". In majoritate avand legatura cu scoala/invatamantul. Deja am postat un articol (episodul XXI), vor mai urma si altele.
Acum va voi supune atentiei un document din subtema "cereri".
Spre usurinta lecturii, vi-l "traduc" (tot) eu:

Domnule Director

Va rog sa binevoiti a dispune scrierea fiului meu Iochimescu Iochim 
in clasa II liceala in scola pe care Dvoastra o dirigiati. 
Bine voiti, va rog, Domnule Director a primi asigurarea deosebitei mele consideratii.

D. Iochimescu

Str. Aureliu No. 25

Domniei Sale

Dlui Director al scolii de aplicatie


Buun, veti zice, si ce mare scofala ? E drept, nu-i prea mare. 
Doar ca "inscrisul" este datat 7 august 1888.
Adica de acum mai bine de 125 de ani.
Ceva-ceva "parfum de epoca" tot are. Parerea mea !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu