duminică, 17 noiembrie 2013

Asa cum a fost




Romania de-altadata


Inscrisuri de toate felurile (XX)


Colectii si Colectionari






   Pentru ca acest serial a ajuns la o editie aniversara, m-am gandit sa va prezint ceva mai deosebit. Asa ca va voi arata, spre studiu si desfatare, prin cate trebuie sa treaca o femeie, dupa despartire, pentru a-si recupera....bunurile aduse ca dota in mariajul, din nefericire, destramat.


Puteti citi, destul de usor, despre ce este vorba, 
asa ca nu mai insist asupra cazuisticii in sine.


Mi s-a parut, "filatelic" vorbind, interesanta combinatia intre timbrele fiscale si cele postale aplicate pe acest inscris.


Total: 3 lei si 50 de bani.


Total: 5 lei si 45 de bani. Suma maricica pentru acea perioada (1953); justificata prin circulatia "recomandat" dar si "expres".


O adnotare, facuta de "organele postale", pe care nu am reusit sa o descifrez 
(La Buc....)


Si cealalta parte a Notificarii.


Din care aflam si cine este "infamul" ex-sot care nu ii restituie bunurile femeii cu care a impartit si bune si rele pe parcursul casatoriei lor (iunie 1947 - ianuarie 1952).
E vorba de Tovarasul Claudiu Parvulescu, doctor la Sanatoriul Balnear Baile Herculane (acolo unde era si domiciliat).
Nu stiu ce a mai urmat si mai ales imi pare tare rau ca nu am si inventarul bunurilor in litigiu. Poate, cine stie, la o alta scotoceala prin targul de vechituri sa mai gasesc cate ceva legat de acest subiect. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu