joi, 31 octombrie 2013

Din dragoste de etnografie si cultura




Muzeul de Etnografie si Arta Populara

In Memoriam: Sofia Vrabie


Tulcea


6 noiembrie 2013





   Miercuri, 6 noiembrie 2013, ora 13:00, vă aşteptăm la sediul Muzeului de Etnografie şi Artă Populară  pentru a vă alătura celor care au cunoscut-o pe domnişoara Sofia Vrabie Culacsâz.
   Într-un interviu luat de Tania Nicolescu în anul 2010, în Revista Literară Visul, d-ra Vrabie dezvăluia credinţa ei despre fericire şi totodată un crâmpei din sensibilitatea ei: "Da. Orice mă făcea şi mă face să mă simt fericită. Chiar şi astă-noapte, când m-am trezit şi am găsit în cartea Dacia preistorică a lui Ovid Densuşianu -  pe care o mai răsfoisem decuseară pentru ca să mă documentez pentru ghidul la care lucrez – informaţia pe care o căutasem. Fericirea este mereu aproape. Nu trebuie să laşi clipa să treacă. Panait Cerna spunea când era în impas: <rabdă că acuşi vine fericirea>. Şi mai spunea că fericirea este o statuie nedezvelită pe care o vede  doar cel ce o dezveleşte cu propriile-i forţe. Fericirea  pentru mine este oricare dintre momentele în care mă simt bine şi în care simt că mi-am lărgit nivelul cunoştinţelor. Aşa se poate trece prin viaţa mai uşor şi lumea se vede parcă altfel…"
   Sunt expuse obiecte care i-au aparţinut, unele realizate de ea şi pe care le-a donat instituţiilor de cultură tulcene.
   Evenimentul este organizat de ICEM Tulcea, în colaborare cu Episcopia Tulcii şi Biblioteca Judeţeană Tulcea.
   Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul Muzeului de Etnografie şi Artă Populară (tel. 0240 / 51.62.04) din cadrul ICEM Tulcea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu