duminică, 20 octombrie 2013

Asa cum a fost




Romania de-altădată


La început de drum (2)


Colecții și Colecționari




















  Am găsit azi în târg un carnet care, la prima privire, nu-ți trezea atenția. Răsfoindu-l am constatat că este vorba de o frumoasa amintire "de început de drum". Fotografiile sunt atașate una de alta formând un carnet tip-armonică. Din păcate, alte elemente de identificare nu am la dispoziție în afară de inscripționarea de pe coperta II. Disting un "Studio" dar nu și primul cuvânt. Orice sugestie mi-ar fi de mare ajutor. Tinerii, din vremea aceea (cred că înainte de 1940), mi s-au părut frumoși, cu o anumită pace și lumină interioară pe care nu am găsit-o la multe dintre imaginile postate pâna acum (vezi "La început de drum"). Drept pentru care le-am dedicat un album separat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu