sâmbătă, 28 septembrie 2013

Sfarsit de septembrie




Strada de C'Arte


Bucuresti


Colectii si Colectionari


Filatelie


28 septembrie 2013





Intr-o dupa-amiaza, sub un cer de septembrie...


...in Capitala...


...pe langa sediul fostei Directii 5...


...sunt semne ca toamna a sosit, cu auriul si ruginiul ei cu tot...


Pe ici, colo, flori la ferestre.


Pe Boteanu, la a II-a editie.


Pe agenda "mea de lucru", la rubrica "de vazut neaparat"; mai ales dupa renovare.


Vis-a-vis, la Art Mark, doar stiti, c-am mai fost. O vitrina multicolora...


La 16:00 "trecute fix" am avut intalnire cu Dra Filatelia.


Pregatita, frumos impodobita...


...cu panouri de prezentare...


...a unor emisiuni si piese...


...menite sa atraga cat mai multi pretendenti.






Eu am interpretat gestul lui Marky ca pe o invitatie la vizitarea frumoasei cladiri...


...asa ca am pasit pe scari cu ganduri mari...


...dornic sa fac cat mai multe fotografii...


...pe care sa vi le prezint si voua, cititorii mei.


Nu am reusit caci am fost intors din drum de catre un Cerber speriat ca as fi intrat fara permis in Loja Regala.


Am fost nevoit sa fac cale intoarsa, nu inainte de a mai prinde un ultim cadru...


...dar si de a scotoci printr-un adevarat sipet plin de comori. 




Cateva piese "grele" (supratipuri pe care nu le gasesti pe toate drumurile) aflate in urma investigatiilor mele.


Am fost un norocos !

Un comentariu: