joi, 5 septembrie 2013

Proband caracterele puternice




Triathlon Challenge


Mamaia


7 septembrie 2013






poster triathlon challenge mamaia

Am mai scris despre aceasta adevarata "provocare" organizata in special pentru pasionatii de inot, ciclism ori alergare, de sport in general. Poate va suna cunoscut, in acest sens, Amintiri din copilarie I si II. Si in special Trotineta rosie...
Oricum, ca sa va improspatez memoria va dau si sursa:  www.trichallenge.ro
Bloggerii admisi in aceasta competitie au fost impartiti in patru echipe, prin tragere la sorti. Si cum nu ii pot sustine pe toti am de ales...Grea misiune mai ales ca nu cunosc, nici personal si nici prin vreo "prieteneala" de pe net, pe niciunul dintre ei...
Mda, asa ca am decis sa merg pe feeling...Si tot umbland eu din link in link am dat peste Dragoste Oarba, Blind Love mai pe romaneste...Si aici am ramas...  
Si ca sa fiu mai clar iata-i si pe preferatii mei:

Echipa 3:

Inotător: Daniel Iancu
Alergător:  Elly Weiss.
Ciclist: Ciomartan Andrei

Sincer vorbind, eu chiar am sperante in acest team; toti imi par ca au caractere puternice dar si ambitia reusitei la incercarile la care vor fi supusi. Si pentru ca sunt alesii mei nu ma voi supara daca nu vor ajunge chiar pe locul intai; merg cu ei pana la capat ! 

Provocarea nu se opreste aici, am una si pentru voi, cititorii mei; provocare care va poate aduce si surprize frumoase, una dintre ele fiind garantata !
Destul cu vorbaria, intrati pe   Tri Treasure Hunt





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu