vineri, 6 septembrie 2013

Ai mei sunt cei mai buni !




Triathlon Challenge


Mamaia


7 septembrie 2013







poster triathlon challenge mamaia

V-am informat, mai deunazi, despre startul iminent al provocarii numite 
Trithlon Challenge. 
O scurta rememorare insa nu strica asa ca intrati, va rog, aici:  www.trichallenge.ro
Si ca mi-am ales o echipa pe care sa o sustin, iarasi v-am spus. 
Una dintre cele patru alcatuita din bloggeri veniti din cele patru zari ale pamantului (romanesc) sa culeaga laurii victoriei (mai taras - la alergari, mai in stilul "broasca" - la inot sau pedaland cu spor si fara lant - la ciclism).
Azi noapte am stat si am cugetat profund, dom'le echipa asta (aia favorita) trebuie sa aiba si un nume. Si dupa indelungi brainstorming-uri m-am oprit la 

De Neopritii !!!

Aveti mai jos si pe cine ma bazez

Inotător: Daniel Iancu


Cu o asa deviza, "indrazneata" i-as spune in actuala conjuctura politica interna, 
este clar ca va iesi primul (din cada !)

Alergător:  Elly Weiss.


Antrenat in conditiile extrem de dure ale trecerii granitei dintre Mexic si S.U.A. 
nu cred ca il poate depasi vreun rival. 




Pai daca a ajuns, zi de zi, la jobul lui, mi-am zis, nici ca se existe sa nu ajunga la finish chiar si in conjucturi, hai sa le zicem, nefavorabile.

Trebuie sa recunoasteti ca AM ECHIPA si AM VALOARE !

Singura mea problema este cea din dimineata de pe 8 septembrie. Cineva, nu stiu, rude, organizatori, trebuie sa le spuna baietilor mei dragi: 
No, concursu-i gata, Opriti-va ! 
Asta daca nu au ajuns intre timp sa treaca granita,
 pe uscat, la bulgari, sau pe mare, la turci. 

Si ca sa nu uit, aveti o provocare suplimentara, la care daca participati nu veti regreta










3 comentarii:

  1. Noi am format o singura echipa,sutinatori si participanti. Iti multumesc pentru vot,Dragos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa se intampla cand trebuie sa fim solidari, cu o idee sau actiune. Mergem pana la capat. Mai ales daca se si merita !
    Si eu va multumesc pentru atentie si comentarii !

    RăspundețiȘtergere