sâmbătă, 20 iulie 2013

Fiti inteligenti - asigurati-va !




Colectie de Avantaje






   Nu stiu altii cum sunt dar eu am fost norocos in ceea ce priveste pataniile casnice legate de inundatii (din propriul apartament sau ale vreunui vecin), prabusiri de plafoane/pereti (din BCA ori alte materiale mai mult sau mai putin contondente), incendii, chestii de-astea. Noroc care a tinut pana cand... m-a pocnit neprevazutul.
   Pai sa fie aproape doi in urma, intr-o frumoasa dimineata de toamna, cand ma pregateam eu cu tot dischisul sa ma intalnesc cu cea care imi facea sa-mi cante sufletelul si inimioara. Dush, ras, frezat, lucruri obisnuite. Si pentru ca tot aveam timp pana la ora revederii noastre mi-am zis sa mai spal niste rufe - la simpatica mea masina cu bule de aer Daewoo (luata cu vreo sase ani in urma).
   Toate bune si la locul lor dar dupa un timp aud eu asa un fel de fasait-galgait, cu totul nenatural la ceea ce eram obisnuit sa aud pana atunci (wooom-wooom). Ma ridic de la computer, unde jucam, spre relaxare, un Mahjong si ce credeti ca-mi vazura ochisorii (holbati, bineinteles !). Suvoaie de apa zglobii, cu spumant la greu, care o luau la "vale" din nisa de langa baie, inspre sufragerie. Injuraturi in barba, impiedicat in papuci, scos din tensiune agregatul, intors cu rotile in sus, nenorocire mare, ce mai. Imi sarise un "cep" de la o scurgere prevazuta cu o sita care... nu va mai obosesc cu amanunte ca nu-i frumos din partea mea sa va fac sa vi se increteasca fruntea...Da-i cu mopul, strange apa cu prosoape... O fericire. In mijlocul balamucului, zbarnaie si soneria de la intrare...Si inca insistent caci nu ma inghesuiam sa deschid avand in vedere preocuparile mele sus pomenite. Pana la urma n-am avut ce face si am raspuns apelului... asa cum eram, in picioarele goale si intr-un halat de baie pe care tot ma chinuiam sa-l tin tin strans infasurat in jurul corpului, cu cordonul atarnand. Operatiune care, mai apoi, mi-am dat seama ca nu fusese tocmai incununata de succes; sau ma rog, incununata de un succes partial. Pe scurt, vecina de sub apartamentul meu era disperata caci incepuse sa i se prelinga apa pe pereti... Explicatii si jde scuze; banuiesc ca aratam atat de disperat si mai era si chestia cu halatul incat vecina m-a lasat in cele din urma in pace. 
   Daca credeti ca s-a terminat totul aici, atunci va inselati. Am remontat dopul buclucas, l-am rotit in sensul invers acelor de ceasornic si am pus din nou masina in functiune. Si dupa cinci minute iarasi si din nou aceeasi poveste. Suvoaie, mop, halat, sonerie, vecina... stiti deja scenariul. Pana la urma m-am lasat pagubas, asta dupa ce am strans din nou apa revarsata pana in sufragerie; am plecat la intalnire, evident, plin de draci.
   V-am spus la inceput ca am fost norocos. Ei bine, in primul rand vecina inundata este totusi un om cooperant iar in al doilea rand tocmai isi programase zugravirea casei in saptamana care urma. Asa ca nu a trebuit sa indeplinesc vreo pretentie financiara. Acum stau si ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca experienta asta avea loc dupa o saptamana de la finalizarea zugravelii; am vaga banuiala ca vecinica mea nu ar mai fi fost tot asa de indulgenta cu portmoneul meu propriu si personal.
   Noroc, noroc dar trebuie sa te mai ajuti si singur, asta e concluzia. Mai bine zis sa apelezi la cineva care te poate ajuta sa iesi din impasuri de genul celui descris mai sus, intr-un mod cat mai profesionist cu putinta. Un astfel de ajutor il poate oferi Groupama Asigurari care a dezvoltat produsul Asigurarea Locuintei cu Extra Acoperiri. Puteti afla, ca si mine, detalii despre acest produs de aici. Tot aici puteti urmari si doua simpatice spoturi de prezentare:
http://youtu.be/El5S5EE4CEY

Nu-i de gluma, oricand puteti fi loviti de neprevazut, diiiirect in moalele capului si la buzunar. De ce sa nu fiti prevazatori si asigurati. Aveti solutia la indemana: alexa.groupama.ro 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu