marți, 18 iunie 2013

FotografIE cu IE



Ziua Universala a Iei


Catalina Flaminzeanu


Clubul Taranului, Bucuresti


23 iunie - 7 iulie 2013






  Pe 24 iunie 2013 se aniversează pentru prima oară Ziua Universală a Iei. Îndrăgostită de tradițiile românești dar și de fotografie, m-am gândit să celebrez această zi cum știu eu mai bine...prin fotografie cu ie. Protagonistele portretelor mele sunt reprezentante ale culturii românești din diferite domenii - actorie, regie, scenografie, literatura, coregrafie, muzică, PR. 
  Am alăturat 4 portrete ale unor fetițe pentru a sugera ciclicitatea vieții. Toate au ales sa poarte ii, fie ele vechi sau stilizate. Prin cele 21 de portrete din expoziția mea de fotografie deschidem cercul la copilărie, îl închidem la bătrânețe, conturând, astfel, perfecțiunea.
- Cătălina Flămînzeanu 

Sunt portretizate:

Coca Bloss
Maria Obretin
Irina Strungăreanu
Alexandra Ușurelu
Marcela Motoc
Rozana Mihalache
Ana Maria Radu
Carmen Meera

și Alexandra Flaminzeanu, Maria Martha Buia, Dora Lazar, Raluca Mastalier

Perioada expozitiei: 23 iunie - 7 iulie 2013
Vernisaj: duminica, 23 iunie 2013, ora 18:00
Ora 19:00 - Concert: Alexandra Uşurelu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu