sâmbătă, 8 iunie 2013


Intalnirile Postcrossing Romania


Blanco, Bucuresti


8 iunie 2013






   Gabita, membru activ in Biroul Politic al Partidului Postcrossingian Romanesc, ne-a convocat la o noua sedinta. Am fost amenintati cu groaznice sanctiuni pe linie de partid daca nu dam curs invitatiei (eufemistic spus) asa ca sambata, 8 iunie a.c., ne-am bulucit cu totii la Universitate. La punctul de intalnire de la gura de metrou spre Palatul Sutu. 
   Scrupulos din fire am ajuns cu cateva minute inainte de ora fixata (13:00); ma asteptam la un puhoi de omenire, purtatori de lozinci si pancarte cu inscrisuri mobilizatoare. Am fost crunt dezamagit cand am realizat ca eram cam singurul venit. Nu ii bai, mi-am zis in barba, ia sa trag o raita prin targul anticarilor din curtea palatului; zis si facut ba chiar am intrat si la Muzeul de Istorie al Municipiului Bucuresti de unde am achizitionat 4 ilustrate la un pret bun (50 bani/
bucata). 
   Odata terminata trebsoara asta am iesit iarasi la drumul mare, sa dau piept cu activistii nostri  care, evident, lipseau cu desavarsire. Bre, nu ii normala situatiunea, mi-am zis dand marunt din buze; ba chiar mi-a trecut un fior rece ca gheata prin sira spinarii. Daca am incurcat ziua, sau ora ? ori locul ? Asa ca mi-am luat inima in dinti si-am sunat-o pe tovarasa Gabita. M-a linistit de-ndat, nu incurcasem nimic, atat ca se oprise pe drum (ul) "de costisa ce duce..." intr-un magazin. De unde, am aflat ulterior, isi incarcase tolba/traista/poseta cu un teanc de ilustrate pe teme ... religioase (!).


   Nu au trecut decat cateva minute si, in sfarsit ne-am adunat cu totii (cei sase samurai - sapte cu cel venit ulterior). N-o mai lungesc, lipa-lipa am ajuns la locul unde am putut vorbi, vedea ce a mai strans fiecare si mai cu seama semna maldare de carti postale care-si vor croi drum inspre cele patru zari.


Grup compact de activisti. De fapt Biroul Politic al PPR. Se studieaza de zor programul partidului; dar mai cu seama tezele acestuia de la Blanco (prima de-ale grill-ului si altele; a doua cu de-ale lichidelor gazoase, spirtoase, spumoase, etc).


Tovarasa Beatrice. Mai zaboveste cateva zile prin tara dupa care fuguta in bratele celui drag din Belgia. A dorit sa ne mai vedem o data, pana in octombrie si noi, cei prezenti, i-am raspuns cu drag solicitarii. I-a placut foarte mult salata de vinete si clatitele - impartite frateste cu tov. Gabita (care astfel a beneficiat de un supliment neasteptat).


Oamenii "grei" ai partidului nostru. Alin (secretarul general/amiral/maresal) si Cornel (prim vice-tertz presedinte). Verificand menu-urile, pardon, rapoartele de activitate. Pana la urma tot la micii nostri traditionali au ajuns (proaspat salvati din ghearele UE).


Elemente de propaganda atarnate sau afisate in local; m-am lasat ispitit de Stella a lui Artois.


Momentul inaltator al depunerii semnaturilor pe documentele de partid. Anamaria Lascu tocmai isi pune stampila proprie si personala; o stiu aproape toti membrii de partid: delfinasul 8.


O mica comoara tematica pentru Anamaria, cea iubitoare de poezie. A venit si cu un foarte frumos album cu ilustrate alb negru.


Dorin Coza, cel de-al saptelea membru de partid, ajuns ulterior, ne-a adus mai multe imagini frumoase, parte productie proprie. Pe bufnitele din tematica lui preferate nu le-a scos la plimbare; dar pe Happy, motanelul lui iubit (castrat - am aflat din surse demne de incredere), da ! 


Si alte imgini, de la Gabita (cred).

Sunt necesare mai multe completari. 
Una dintre cele mai dezbatute idei a fost aceea a unei intalniri, nationale sau internationale, in alt loc decat Capitala. Radauti, Fagaras, munte (Busteni), mare (puah ! zise Alin) sunt unele dintre variante. Problema ramane in studiu.
Am avut parte de un stravechi si interesant obicei traco-daco-roman: fugitul cu bagaje, farfurii si pahare de sub umbrele la terasa acoperita. Probabil a contat si ploaia torentiala navalita peste noi. 

Pe curand prieteni, pe data viitoare !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu