miercuri, 26 iunie 2013

Toamna inVIE




Foto Artis


Expozitie de fotografie


Have a Cigar Pub, Bucuresti


27 iunie 2013





  Mai e putin si suntem gata. Am printat fotografiile, am definitivat programul, ne-am coordonat cu partenerii. Suntem pregatiti sa va anuntam: pe 27 iunie, in Have a Cigar Pub (pe Vasile Conta 18) lansam prima noastra expozitie, la un an de existenta Fotoartis Romania.
  Expozitia se numeste Toamna inVIE, la fel ca workshop-ul pe care tineti minte ca l-am facut anul trecut, la Jidvei. Fotografiile sunt realizate de participantii la workshop si de membrii Fotoartis la Castelul Bethlen Haller (judetul Alba) si in podgoriile Jidvei, in toamna anului 2012, la culesul strugurilor.
  Fotografiile le-ati mai vazut pe site, pe Facebook, dar ne-am dorit sa le vedeti expuse intr-un cadru tangibil, special si sa cream astfel pretextul unor noi intalniri offline. Adica hai sa ne vedem, Have a cigar, bem un pahar de vin, mai stam de vorba.
  Expozitia va fi lansata pe 27 iunie si ramane in Have a Cigar Pub pana pe 21 iulie. Dupa care, fie va pleca intr-un alt loc public, fie se va plimba impreuna cu Jidvei pe la expozitii, targuri, degustari.    
  Poate, la final, o veti putea vedea doar daca ajungeti in Alba, la castel.
  Va asteptam la lansare pentru ca avem poze frumoase, pentru ca vor fi prezentate intr-un cadru nonconformist si pentru ca, bineinteles, la eveniment vom degusta impreuna o selectie speciala de vinuri bune.
***fotoartis.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu