marți, 4 iunie 2013


Cumperi/Vinzi (on line) - Negustor te numesti






   O noua campanie BlogalInitiative.ro o noua provocare. De data aceasta ar trebui sa scriu despre o experienta amuzant-interesanta avuta cand am cumparat sau vandut un produs prin intermediul unui site de anunturi gratuite.
   In primul rand ar trebui sa spun ca poti gasi relativ usor astfel de spatii; unele generaliste, altele specializate (pe produse, actiuni, etc). Sunt locuri in care afli anunturi gratuite locale sau valabile pentru intreaga tara. Daca vreti, avem de-a face cu o adevarata retea de magazine on-line pentru anunturi de mica publicitate. For free.
   Poti cumpara si vinde aproape orice si este o varianta rapida, in multe cazuri eficienta si mai ales economica. Evident ca sunt si "uscaturi" in padurea astea, adica oameni neseriosi sau site-uri neprofesionist construite sau administrate.
   Nu cred ca este cazul si pentru http://anunturi-bucuresti.bizcaf.ro/ agentie de mica publicitate gratuita pe care am navigat recent. Am cautat ceva mai deosebit in sensul ca sunt colectionar de ilustrate si vroiam sa aflu daca cineva ofera ceva in acest domeniu. Deocamdata nu am gasit (cred ca ar fi nimerit si un raion de "hobby/colectii") dar asta nu inseamna ca nu voi mai "naviga" pe aici.
   Si ca sa raspund pe deplin provocarii mai sus mentionate am sa pomenesc de experienta avuta cu ceva ani in urma cand am dorit sa instrainez un apartament. Am postat anuntul si am asteptata reactiile. Nu au intarziat sa apara caci eram, pe atunci, in plin boom imobiliar. Telefoane, discutii preliminare, "mai scade, coane !", vizite si targuieli. Problema este ca incet-incet, in cazul meu, afacerea s-a transformat dintr-o afacere imobiliara intr-o activitate de ... socializare. Cu nucleul de persoane ramas in tratative ajunsesem sa nu mai discut despre termopane, gresie si alte imbunatatiri si nici despre pret, cine plateste impozitul la fisc sau alte chestiuni de acest ordin. Era vorba mai ales daca iesim la o cafea, film sau o plimbare. A fost nu numai interesant dar si frumos. M-am dezmeticit in cele din urma si, evident, am ramas fara tranzactia imobiliara incheiata. Si nu din vina site-ului de anunturi gratuite...Nu am regretat caci, intre timp, lucrurile s-au mai schimbat in viata mea. Asa ca pot, in continuare, sa merg la mare...linistit !
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu