duminică, 30 iunie 2013


Cum sa facem rost de timp....






arctic-tet

  Cu siguranta, nu mai sunt iernile de-altadata. De fapt nici primaverile. Orele, zilele si-n general  viata noastra, se scurg tot mai grabite. Cel putin asta e perceptia cvasi-unanima...Avem timp pentru noi, pentru pasiunile noastre din ce in ce mai putin. 
   Mi-as dori sa pot calatori cat mai mult, sa strang imagini din locurile dragi inimii si sufletului meu: strazi si case incarcate de istorie, de nostalgiile vremurilor apuse. Imagini cu crampeie din natura, oameni cu preocuparile lor, chiar si banale.
   Nu am timp destul nici pentru colectiile mele - strang tot felul de lucruri cu abilitatile unui harciog de cand ma stiu. Timbre, monede, ambalaje pentru guma de mestecat, cutii de chibrituri, insigne, cate si mai cate. In ultima perioada m-am axat pe antiques (bronzuri, sticlarie) si mai ales carti postale. Haladuiesc prin targuri de vechituri si adesea imi plange inima caci si bugetul este important. Si mai ales...limitat.
  Cu totii avem nevoie de extra-timp si extra-bani. Cum sa-i obtinem, la ce sa apelam ?
  Din fericire sunt si solutii, ne mai ajuta si tehnologia. De pilda produsele Arctic din gama TET. 
Folosindu-le, economisim resurse finaciare dar si timp. Ambele atat de necesare unei vieti cat mai apropiate de nazuintele fiecaruia.
  Gasiti tot ceea ce va intereseaza pe Arctic.ro/tet (www.arctic.ro/tet), în brosura on-line (www.arctic.ro/tet/gama_tet) sau în jocul Electronomic (www.electronomic.ro). Veti afla multe lucruri interesante dar mai ales modalitati de economisire. De timp si de bani. 
  Nu este cazul sa va conving eu, doar accesati www.consultantinelectronomie.ro si veti avea destule argumente pentru a testa produsele oferite. Eu nu as ezita !

***
Cu acest articol m-am alaturat campaniei “Consultant in Electronomie”. Poti castiga saptamanal, in luna iunie, electrocasnice din gama TET. Vino si tu pe www.consultantinelectronomie.ro.


  

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru pasiunile tale de colectionar, Dragos! Si eu am facut pana la un moment dat, colectie de monezi si bani straini, dar le-am donat ca recuzita pentru niste cursuri de teatru. Am ramas cu pasiunea de a colectiona materiale promotionale.

    RăspundețiȘtergere