miercuri, 19 iunie 2013

A Love Found and Lost




Biblioteca Judeteana Panait Cerna Tulcea


Lansare de carte


John van Berghem


Art Cafe, Casa Avramide, Tulcea


19 iunie 2013




   “M-am născut în Middelburg Olanda, pe 12 octombrie 1972, tată olandez și mamă franceză. Când aveam 9 ani, familia noastră s-a mutat în cea mai mare zona Chicago, în Statele Unite, pentru un an, astfel încât tatăl meu să studieze teologia acolo. Când ne-am întors în Europa, ne-am mutat în Franța, unde tatăl meu a fost rugat să fie pastor al unei biserici. Am urmat o școală din Germania în limba engleză, cursuri de literatură: de la Shakespeare, Edgar Allen Poe, Ernest Hemingway, Walt Whitman, și alți scriitori britanici și americani. 
   Primele mele poezii au fost scrise ca misiuni pentru aceste clase. După absolvire, în 1992, am revenit în Olanda. Am vrut să studiez design interior și, deși am fost acceptat la școala de arte liberale în Utrecht, nu am fost capabil să mearg pentru că nu am avut bani pentru asta. Deci, singura alegere pe care am avut-o a fost să mă angajez. În 1998, după mai multe de locuri de muncă, am făcut o alegere pentru a merge în sectorul TIC. M-am concentrat pe webdesign și programare şi am început propria afacere.
   În septembrie 2010 am întâlnit, prin intermediul internetului, o româncă. A fost frumos, și din senin i-am scris o poezie, după care au urmat altele….şi astfel a apărut A Love Found and Lost."
   Parteneri ICEM, ICR, Liceul de Arte George Georgescu Tulcea. 
   Pentru o ambianta placuta...minunate acorduri de vioara si pian...
Ile Alexandru, Ion-Preda Danut, Andreescu Theodor Antoniu.
Lansare petrecuta in prezenta autorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu