marți, 21 mai 2013

Ucenicul Vrajitor vs Danone






   De pe cand eram eu "mic si beam laptic" ma tot intrebam: oare cum "vine laptele la mine ?". Blandele vacute imi erau, in general, tare simpatice si de-abia asteptam reintalnirea cu "roscata" din ograda bunicilor, pe timpul vacantelor de vara - in epoca pantalonilor scurti. 
   Cel mai mult si mai mult imi placea cand ma trimitea bunica "in beci" sa aduc vreo ulcica cu lapte batut. Eram prins de fiecare data, dupa mozoleala de la gura, ca dadusem "atacul" la smantana...Urmarea faptelor mele netrebnice era doar un suras pe care Maia si-l ascundea cu greu...
   Anii au trecut, nu mai sunt sticlele cele largi la gura si nici borcanasele cu iaurt. Au aparut tehnologii si ambalaje noi...Si multe intrebari. Cum se "face" si de unde "vine" laptele si iaurtul asta atat de sofisticat prezentat si combinat si...imbogatit.
   Una dintre marile companii prezente in Romania pe segmentul de lactate incearca, prin campania danone.ro/drumullaptelui sa ne dea cateva raspunsuri, sa spulbere unele temeri pe care din ce in ce mai multi le avem.
   Si pentru aceasta selectioneaza 9 bloggeri, impartiti in trei echipe sa vada, sa cunoasca si, mai ales, sa se convinga de "naturaletea" activitatii acestei companii.


   Mi-ar fi placut sa fac parte din echipa fermierilor sa retraiesc, macar in parte, farmecul copilariei mele, pe cand bunicii inca mai vietuiau. 


   Mi-ar fi placut sa fac parte si din echipa transportatorilor - sa ma plimb eu cu cisternele pline ochi cu lapte si sa fredonez "Soferul de la...O.N.T" asa cum o facea Luigi Ionescu (cel cu Lalele !) pe timpurile radiourilor cu lampi...
    Dar cel mai mult si mai mult mi-ar placea sa fiu controlor de calitate. Sa participa la etapa finala  a procesarii laptelui, sa descalcesc eu vreo scamatorie sau magie pusa la cale de Danone. 
   As fi, asa, ca si Ucenicul Vrajitor...Ucenic sunt sigur ca as fi...Iar daca descopar reteta iaurtului Danone poate, poate, devin si Vrajitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu