luni, 22 aprilie 2013

Arta plastica contemporana romaneasca


Luminita Gliga


Expozitia: Flori de departe


Holy Trinity Romanian Orthodox Church, Miramar, S.U.A.


13 aprilie 2013






orhidee pictura contemporana luminita gliga

    Pe 13 aprilie 2013, la Holy Trinity Romanian Orthodox Church din Miramar (Florida) a avut loc vernisajul expoziției de pictură a artistei Luminița Gliga.
    "Visul de a expune în Florida a început mai demult datorită unor invitații pe care le-am primit de a participa la târgurile de artă care se desfășoară la Miami în luna decembrie. Cele 30 de picturi care au alcătuit expoziția intitulată Flori de departe au putut ajunge pe simezele din Florida sprijinită fiind de Catena (președinte: Anca Vlad). Am fost primită aici de oameni minunați, de aleasă simțire românească pentru «oaspeții» de acasă. John Banu, președintele Ligii Româno-Americane, Ovidius Lebădă, președintele Camerei de Comerț Româno-Americane și părintele Adrian Bălescu m-au impresionat în mod deosebit prin interesul și dăruirea de a se implica în acest eveniment.

compozitie flori luminita gliga

   Am avut onoarea și bucuria de a o întâlni și pe d-na Victoria London, Consulul Onorific al României la Miami, cu care am purtat discuții despre artă și despre pictura mea.
   Flori de departe le consider florile mele de suflet pentru românii stabiliți în această parte a Americii și desigur, pentru întreg publicul care a participat la vernisaj. Ideea pentru tema expoziției Flori de departe mi-a fost sugerată de artistul american, bun prieten, F. Ric Blum”, a declarat, în exclusivitate pentru Liber să spun, Luminița Gliga.

http://libersaspun.3netmedia.ro/wp-content/uploads/orhidee-luminita-gliga.jpg

luminita gliga expozitie flori

ovidius lebada luminita gliga john banu flori de departe florida

Ovidius Lebada, Luminita Gliga si John Banu

***libersaspun.3netmedia.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu