joi, 18 aprilie 2013

Cărți Poștale...glumețe



America, America...


Colecții și Colecționari


Cartofilie






La ce te uiti, John ? La arcadele pasarelei, draga mea ! Antebelica, necirculata.


Chestiile astea te fac sa te simti cam nesigur ! 1913.


Viitorul imi pare cam negru. 1909.


Capul sus, "batrane" ! 1912.


Zambet retinut. 1908. Cand am vazut cartea postala pentru prima oara, am avut o mica strangere de inima. M-am linistit rapid. Nu, nu este Iliescu !


Ajung acasa in curand. 1911.


1905.


Alege ! Ti se potriveste. Antebelica. Necirculata.


Nu te enerva ("incinge") cand esti tratat cu raceala. 1911. Necirculata.


Nu te alarma (impacienta). 1908. As mai adauga: Nu tie ti-a sunat ceasul.


Pentru boneta iubitei mele. 1912.


Sfarsitul unei zile perfecte. Antebelica. Necirculata.


O incercare de seductie, in timp ce intinde "boarfele" murdare ale sotului. Antebelica.


Al dvs, "pe fuga"....1909. Ilustrata pe hartie panzata !.


 Pastreaza un colt "caldut" in inima ta pentru mine. 1906. 


Un tip destept. N-a pus niciun timbru pe scrisoare..A strecurat-o in cutia postala cand nimeni nu era atent (privea). Antebelica. Necirculata.


Sa nu spui la nimeni. 1912.


Poveste fara cuvinte. Canada. 1952.


O noapte "fierbinte. Antebelica. Necirculata.


Nu-mi pot scapa. Antebelica. Necirculata.


Fabricat in Germania...Banuiesc ca este o "poanta" politica....1908.


1907.


Nu prea sunt buna la aritmetica dar am invatat cate ceva despre "numere". Antebelica. Necirculata.


1907.


O nedumerire; daca nici in somn nu mai poate vorbi, atunci cand ? 1907. 


O "reteta" miraculoasa, aplicata in "crasma" de la colt. Ceri un ceai...si faci cu ochiul. Antebelica.   Necirculata.

***Am incercat sa traduc cat mai "in spiritul" acestor ilustrate. Nu stiu daca am reusit, sunt sigur ca exista variante si mai potrivite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu