sâmbătă, 9 februarie 2013

Expozitie de arta digitala: Dare to be Different



Expoziție de fotografie


Caras Ionuț


Galeriile de Artă, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași


3 - 21 februarie 2013





   "Vreau sa multumesc pe aceasta cale sotiei mele care m-a sustinut mereu in ceea ce fac si inca mai crede in mine, familiei mele, lui Sorin Mazilu care m-a ajutat sa pun aceasta expozitie pe "picioare", Luana Ibacka pentru textul din care m-am inspirat, celui mai devotat prieten Cătălin Titire, celui mai bun fotograf de la care am invatat foarte multe Ionut Lungu, celor care gazduiesc aceasta galerie, Centrul de Studii Europene, Centrul de Documentare Europeana si Biblioteca Austria si nu in ultimul rand tuturor celor care m-au sustinut de-a lungul postarilor mele, si nu numai. Cu stima, Ionut."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu