luni, 10 decembrie 2012

Seara de colinde



Muzeul Mixt


 La cer inaltat, la gazde inchinat


Galeriile de Arta Gheorghe Petrascu, Tecuci


13 decembrie 2012






   Am mers inca un an impreuna. Am incercat sa va aduc bucurii ale sufletului prin arta, carte si muzica. Ne-am intalnit in tot acest timp de cel putin doua ori in fiecare luna si, ca în fiecare an am dorit să facem resimtit începutul sărbătorilor de iarnă dandu-le tecucenilor posibilitatea să se bucure cu adevărat atmosfera de sărbătoare crestina
   Tocmai de aceea am pregatit un Concert de colinde.
   Voci angelice vor umple de muzica Galeria de Arta Gh. Petrascu pentru a uni intr-o seara de iarna cerul si pamantul si pentru a tine alaturi oameni, suflete, prieteni.
   Va astept joi, 13 decembrie, de Sf. Lucia la ora 17:00.
   Urmariti cu atentie invitatii: copii minunati, tineri talentati, grupuri de mare valoare. Intre toti acestia invitate de onoare doamna doctor Rozica Ciobanu si doamna doctor Constanta Cobzariu. Intrarea este libera 
 - Gologan Lucia - 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu