vineri, 14 decembrie 2012

Save & Shop, Care & Give



Initiative de toata lauda


Ringstar Pet - Hotel, Bucuresti


editia a XV-a, 15 decembrie 2012




Save&Shop, Care&Give, editia XV

Dragi prieteni,

  Editia a XV-a a Save & Shop, Care & Give incheie anul 2012, un an in care am ras, ne-am intristat, am plans, ne-am induiosat, dar mai ales ne-am bucurat ca ne-ati fost alaturi in efortul nostru zilnic de a aduce o raza de soare in viata unor sufletele necajite. 
  Mii de lucrusoare frumoase la preturi extrem de mici si de negociabile asteapta nerabdatoare sa ajunga sub bradutul Dvs.
  Va asteptam asadar la inca o sambata de shopping si fapte bune, alaturi de beneficiarii evenimentului nostru, resp

ectiv asociatiile ROBI, A Doua Sansa, GIA - Group Initiative for Animals si Anda Murgu - Suflete Dragi !

  Ringstar Pet Hotel ne este si de aceasta data gazda buna si pune la bataie receptia hotelului, locuri de parcare si o soba incinsa !

Va asteptam cu drag,

Echipa Adoptie Distanta


Mai multe informatii: www.sscg.ro

Adresa: str. Garlei, nr. 1 D

Completare...


   Pentru cei care participa pentru prima oara la acest eveniment si folosesc mijloacele de transport in comun: 

131, 335 (Piata Presei Libere), 449, 304 (capatul tramvaiului 41).


  Se traverseaza pe partea cu Antena 1 si se continua pe straduta de langa pod. Se merge drept, apoi prima la stanga, urmatoarea la dreapta. Simplu de tot. Cu siguranta nu puteti rata poarta mare, din lemn deschis la culoare, care se vede la o adica si din avion ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu