marți, 11 septembrie 2012

Din imperiul gandului/Din imperiul culorii



Arta plastica contemporana romaneasca


Luminita Gliga


Biblioteca Metropolitana Bucuresti 


10 iulie - 10 septembrie 2012




DIN IMPERIUL GÂNDULUI / DIN IMPERIUL CULORII

 

"In conceptia mea de artist viata este arta ! Ea trebuie sa vada si sa simta aspectele vietii, ale potentialului uman de gandire, emotie si interactiune cu mediul natural. Arta mea dezvaluie natura istoriei, mit si arhetipuri ale gandirii umane pana la comportamentul definit de civilizatii din trecut. Asadar, arta mea este atat contemporana, inspirata din viata cotidiana si tot ce ma inconjoara, cat si legata de istoria creatiei umane ce decurge din primele inchipuiri, forme, ganduri si experienta aflata in picturile rupestre."

 

 

    "Lucrarile mele, reunind diferite experiente de viata, propun privitorului sa contempleze, sa reaprinda focul imaginatiei prin mesajul lasat de exprimarea artistica"

 

  

"Lucrarile mele redau o viziune personala, o cautare interioara precum si o examinare a marii lumi."

 

    "Peisajele interpretate, concentrate cu o intensitate vizionara si lipsite de prezenta umana se vor a fi reflectii miscatoare asupra societatii post-industriale."


 

    "Perspectiva lucrarilor mele varieaza din telescopic la abstractizarea totala, la vederi aeriene. In fiecare imagine pictata incerc sa creez un peisaj al mintii martora fiind natura care isi recicleaza imprejurarile."

 

 

 


    "Fiecare compozitie invita privitorul la dialog" - Luminita Gliga



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu